Do pokoju wchodzi uśmiechnięta, piękna kobieta. Chociaż jest tu szefową, nie waha się założyć czasem swojego wygodnego, miękkiego dresu. Bije od niej ciepło, spokój i doświadczenie. Poznajcie Monikę Golicką – założycielkę Snuggy!

A wszystko zaczęło się… 

Szycie było obecnej w jej życie prawie od zawsze. Tuż po szkole zatrudniła się w swojej pierwszej pracy – w zakładzie krawieckim. Jej początki w branży modowej, czyli właśnie praca szwaczki, nie były łatwe – jak wspomina: “Było ciężko ze względu na atmosferę, więc po pół roku przyszłam do rodziców i powiedziałam, że ja już tam więcej nie pójdę i zaczęłam szyć sama w domu – najpierw fartuchy i przeróbki krawieckie dla koleżanek.”. Ta pierwsza praca była jednak bardzo istotna z kilku powodów.

Po pierwsze – upragniony, pierwszy zarobek. Po drugie – poznanie branży i stopniowe nabywanie doświadczenia. A po trzecie – szersza perspektywa, która teraz pozwala jej nie tylko tworzyć świetny team, ale też rozumieć swoje pracowniczki i pracowników. A to przecież kluczowe, jeżeli chce się założyć własną, prężnie działającą markę.

Cofnijmy się jednak kilka kroków wstecz, bo powstanie Snuggy to nie efekt przypadku, a długiej, czasami wyboistej drogi, którą Monika kroczy od wielu lat ze swoim mężem. To ona zaraziła go pasją do szycia, w efekcie czego otworzyli własną szwalnię. Można powiedzieć, że miała wszystko – dobrze prosperujący biznes, współpracę z największymi, polskimi brandami odzieżowymi i wspierającą rodzinę. Jakiś głos z tyłu głowy podpowiadał jej jednak cały czas, że czeka na nią coś więcej. I tak też się stało.

Siła kobiecości, czyli Snuggy

W 2019 roku Monika zdecydowała się na odważny krok – stworzenie Snuggy. Był to pomysł, który kiełkował w niej od lat. Chciała założyć markę własnych ubrań od kobiety dla kobiet. Mieć coś w stu procentach swojego, coś, co będzie wyrazem jej kobiecej siły, doświadczenia, empatii. Zaczęło się od piżam – jak mówi Monika: “W sklepach widziałam tylko piżamy w ciapki, króliczki, misie, więc chciałam coś, w czym nie będzie wstyd wyjść na wyjeździe po bułki do sklepu czy otworzyć kurierowi.”.

Hasłem marki jest “Każda z nas zasługuje na to, co najlepsze!”. Niezależnie od tego, jak wygląda, czym się zajmuje, jakie ma wykształcenie, czy ma męża i dzieci, czy może jest singielką. Każda ma przecież prawo do odpoczynku w wygodnych, jakościowych dresach, ma prawo wystroić się na randkę w piękną sukienkę, ma prawo zadbać o swój komfort snu, zakładając kobiece, przyjemne w dotyku piżamy.

Dlatego właśnie powstało Snuggy, które może być spełnieniem marzeń nie tylko Moniki, ale nas wszystkich!